Négy év szünet után indult újra az alkalmanként országosan több ezer embert megmozgató Bringázz a munkába! kampány 2018. május 14-én.
A közlekedés biztonságának javításához a kormányzati intézkedések mellett közlekedési kultúraváltásra is szükség van - mondta Mosóczi László, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) helyettes államtitkára a Közlekedési kultúra napjának nyitórendezvényén pénteken Budapesten.
A fejlesztési tárca egyeztetést és vizsgálatot kezdeményez az érintett felügyeleti szerveknél a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási díjak egyidejű, nagyarányú emelése miatt.
A kormány 2010 óta sokat tett azért, hogy országszerte új, jó minőségű, a korábbi időszak szigetszerű fejlesztéseit összekapcsoló kerékpáros útvonalak jöjjenek létre. Az elmúlt években 1000 kilométernyi erdei út nyílt meg a kerékpárosok előtt.
A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) döntése nyomán a MÁV-START utasai 2018. március 30-tól újabb csúcsidőn kívül közlekedő vonatokra válthatnak ötödével olcsóbb e-vonatjegyet.
Elkezdődik az Egert az M3-as autópályával összekötő M25-ös autóút déli szakaszának építése - mondta a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium közlekedéspolitikáért felelős államtitkára kedden sajtótájékoztatón, a hevesi megyeszékhelyen.
A friss jogosítványos, 17-25 év közötti sofőrök közlekedésének biztonságosabbá tételét célozza 2018-ban is a tavaly életre hívott KRESZ-Faktor vetélkedő. A szemléletformáló kampányt a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium kezdeményezésére ismét a Hungaroring Sport Zrt. szervezi meg.
Az időjárás függvényében heteken belül elkezdődhet az M44-es gyorsforgalmi út Békéscsaba-Kondoros szakaszának kivitelezése - jelentette be kedden sajtótájékoztatón a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) közlekedési hatósági ügyekért felelős helyettes államtitkára.
A Magyar Közút Nonprofit Zrt. a következő hónapokban mintegy 4,5 milliárd forintból gondoskodik az autópálya fővároshoz közeli szakaszainak állapotjavításáról. A fejlesztési tárca intézkedéseket tesz a tartós megoldás, a sztráda 2x3 sávos bővítése előkészületeinek felgyorsítása érdekében.
53 000 alkatrészből, átlagosan 5500 munkaóra alatt készül el a MÁV-START első saját fejlesztésű, több mint ötvenszázalékos hazai beszállítói aránnyal épülő, IC+ elnevezésű kocsija.