A TIOP-3.2.1-12/1-2012-0001 azonosító számú „Az integrált rendszer kereteinek megteremtése a foglalkoztatási szolgálat infrastrutúrájának fejlesztésével” című kiemelt projekt a Nemzeti Foglalkoztatási Szolgálat által nyújtott szolgáltatások infrastrukturális, informatikai és öninformációs feltételeinek fejlesztését célozta a bevont munkaügyi kirendeltségeken.
A projekt a Nemzetgazdasági Minisztérium és a Közigazgatási és Igazságügyi Kivatal konzorciumi együttműködésének eredményeként valósult meg.
A fejlesztések a kormányhivatalok kezelésében lévő épületeket érintették, így Budapest és Pest megye kivételével valamennyi kormányhivatallal megállapodás született. Ennek eredményeként az ország 54 városában készült el a munkaügyi kirendeltség (foglalkoztatási osztály épület) felújítása, átépítése egységes arculattal, bútorozással és 443 db új számítógépes munkahelyet is magában foglaló infrastruktúrával. Legtöbb helyszínen kibővítették az ügyfélteret is, amely lehetővé teszi a zavartalan ügyféláramlást a nyilvántartásba vételtől az első interjús „pulton” át a tanácsadóig.
A munkaügyi kirendeltségeken működő kormányablakok ennek köszönhetően immár az ország 12 településén közös ügyféltérrel működnek.
Minden helyszín komplex akadálymentesítésen esett át; a mozgáskorlátozattak számára akadálymentessé vált a parkolás, a belső közlekedés, a vizesblokkok használata, míg a vakok és gyengénlátók tájékozódását burkolati jelzések biztosítják, a hallássérültek segítésére pedig indukciós hurkokat alakítottak ki. Emellett a kisgyermekek számára játszósarkokat alakítottak ki, hogy elfoglaltságot biztosítsanak számukra, míg szüleik ügyüket intézik.