Tájékoztató kampányt indít a kormány, hogy nyilvánvalóvá tegye, a magyar reformok működnek, Magyarország jól döntött, amikor 2010-ben saját utat választott - közölte a kormányszóvivő budapesti sajtótájékoztatóján.
Kovács Zoltán azt mondta: a következő napokban kezdődő és szeptember végéig tartó kampányban egyebek mellett család- és adópolitikai intézkedéseket, életpályamodelleket akarnak bemutatni például plakátokon, a sajtóban és internetes felületeken.
A tájékoztató kampányra nettó 600 millió forintos keretösszeg áll rendelkezésre - tudatta.
A kormányszóvivő szerint az elmúlt időszak alapján látszik, hogy a Magyarország által választott út kifizetődő. Kiemelte, hogy a magyar gazdaság 2010 óta több mint 10 százalékkal nőtt, ami önmagában is optimizmusra okot adó teljesítmény.
Kovács Zoltán nemmel felelt arra a kérdésre, hogy a mostani tájékoztató kampány a Kétfarkú Kutya Párt plakátjaira adott válasz-e.
A vasárnapi pihenőnap ügyében a kormányszóvivő kérdésre arról beszélt, ha valóban kiskapu van a szabályozásban, elképzelhető szigorítás.
Az eseményen készült vágatlan verzió letölthető a Sajtószobában.